Sorry!

Hej!
Förlåt att jag inte har varit aktiv senaste tiden men jag har varit på ett handbollsläger och har inte precis haft tillgång till internet...
Jag kommer nog inte kunna lägga upp så mycket 3 veckor fram över för jag ska åka till Libanon! Det är ju sommarlov så man får ju passa på att åka utomlands ;)
 
Jag fick en kommentar om att jag skulle sjunga en cover på I Won't Give Up av Jason Mraz. Själv tycker jag att låten är helt underbar och jag avgudar texten. Vissa av er kanske har hört den men jag visar den här i allafall.
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=O1-4u9W-bns
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: SiRl

Nice att du ska sjunga den x)
Jag sjöng den helt på improvissiation inför hela skolan inför sommarlovet... man kan inte låta annat än bra när man sjunger den :) Och jag vet inte varför jag berättar det här för dig xD

Svar: jo det är ju bra ;) det är helt okej :)
Aya

2012-06-30 @ 22:52:05
URL: http://myloveforwriting.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0